Skip to content

Hello world!

september 4, 2011

Den här bloggen skapades för att jag skall ha en plats där jag kan skriva ner de tankar och idéer som jag lär mig under mitt år som student på Berghs. Min utbildning på Berghs heter marknadskommunikation och syftar till att ge mig en hyfsad (nåja) förståelse för plannerns roll inom marknadsföring. Just nu läser jag strategi och varumärkesutveckling samt idé och konceptutveckling, således kommer en stor del av inläggen behandla just dessa ämnen

 

/Tomas

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

